středa 25. ledna 2012

Všechno je jednou poprvé

Dnes jsem se rozhodla blogovat, a vlastně ani nevím, co to znamená:-). Jak pro mě, tak pro všechny ostatní.
Každý má co říct, každého něco zajímá, a i mě zajímá, co kdo napíše a jak se to bude vyvíjet.

Evo, Evo, co jsi mi to provedla !

Fotka v záhlaví stránky je fotka mého města. Pod mlhou (nebo inverzí) leží malé severočeské město, sídliště a tam teď sedím a píšu. A snažím se projít administraci, jak se to ovládá a jaké mám možnosti.

6 komentářů:

  1. Ahojky Šári,

    jsem moc ráda, že jsi se odhodlala k založení blogu a i Tvá slova to krásně popisují. Budu se těšit na další Tvé příspěvky. Ať se Ti "zde" líbí.

    Krásný den. Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som mala také isté pocity, ale neľutujem, neskutočne si po práci pri blogovaní odpočiniem. Robím účtovníctvo a to je tak neskutočne nudné a vyčerpávajúce zároveň. Nájdem tu množstvo inšpirácií a keď sa niečo čo vytvoríte páči aj druhým tak je to úpôná paráda. Prajem veľa šťastia v blogovaní a myslím si, že máte čo ukázať, Vaše šperky sú krásne. Andrea

    OdpovědětVymazat
  3. Šárko,
    jsem moc ráda, že Vás / Tebe/ kamarádka Eva přesvědčila , aby jste si založila svůj blog !
    Protože máte určitě co ukazovat :-)
    Děláte krásné šperky , krásně háčkujete ,....zkrátka jste velkou inspirací, alespoň pro mě !
    Ukládám si Vás do oblíbených :-)
    Moc také děkuji za Vaše komentáře u mě na blogu .
    Kdyby jste náhodou neměla pro koho háčkovat, šít tak já se hlásím ;-)
    Nejsme totiž tak manuálně zručná , trpělivá a také ten čas nějak chybí a s háčkem se stále potýkám ;-)
    Krásné Velikonoce, tvoření i blogování !

    OdpovědětVymazat
  4. Aj ja sa rozhodujem založiť si blog. len toho času je tak málo...

    OdpovědětVymazat
  5. Aj ja sa už dlho rozhodujem začať, no chýba mi odvaha . :-)

    OdpovědětVymazat