středa 29. února 2012

Žínka a zase masážní houbičky

Počasí mě dnes hodně nabudilo, je opravdu krásně, a cítím ve vzduchu jaro:-).
Hned jsem změnila i barevnost podkladu na blogu:-). Hned mám více energie a lepší nálady:-)
Hned mám lepší nápady:-).
Hned, hned, hned, snad jen ať to vydrží....

Tentokrát jsem vyzkoušela 100 bambusovou přízí, kterou jsem dostala od Hany, které tímto mooooc děkuji za balík, ve kterém byl poklad:-)
Žínka masážní

 Houbičky z bambusové příze

A konečně jsem dodělala polštářek, pletení je fajn, ale není to tak rychlé, jako háčkování:-)
A taky je potřeba ještě trénovat. Ale ať vypadá, jak vypadá, krásně se na něm válí:-)

A tohle jsou pampelišky z loňska, ze kterých jsem dělala med:-)
 


6 komentářů:

  1. To je super změna! Taky mám hned jarnější náladu. Všechny věcičky jsou moc povedené.

    A.

    OdpovědětVymazat
  2. Šárko, u tebe to úplně září! Fakt jaro! Krásné háčkování (z bambusu dělám taky moc ráda, je hrozně příjemný, že!)i pletení!
    Moc zdravím, helena

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne vecičky,a mám otázku. Dajú sa použiť aj na sprchovanie, keď je to pletené z bambusovéj priadze ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, já osobně mám vyzkoušené houbičky z bavlny a jsem s nimi spokojená. Dcera a manžel je nechtějí, manželovi jsem tedy udělala z bambusové příze - žínku, a zatím mu vyhovuje:-)

      Vymazat