středa 28. března 2012

Prostírání pro dva






9 komentářů:

  1. Nadherne!!!Hačkovat neviem,ale obdivujem zienky ktore to dokazu.super pekny den Andrea

    OdpovědětVymazat
  2. Prostírání se povedlo -- moc hezké :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Šári, prostírání je fakt parádní, moc se mi líbí i tvoje kytičky na větvičkách, krásná jarní dekorace.
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Prostírání je parádní !! tak nevím psala jsi mi ,že jsi začátečník ??? ☺ v háčkování tomu teda nemohu uvěřit ,tak krásně háčkuješ a rychle !!!! a nebo máš doma schované Číňany to není možné !! !!☺

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné,jsi šikulka,moc se mi líbí!!!Michaela

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkné háčkování a líbí se mi i kytičky!

    Andrea

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné prostírání, povedlo se na 1*

    OdpovědětVymazat
  8. Dobrý den
    Strašně se mi líbí vaše prostírání a chtěla bych si ho také udělat ,tak jestli by jste mi neposlalana na email:dadi.janurova@seznam.cz jeho návod.
    Za návod předem děkuji a nashledanou

    OdpovědětVymazat