úterý 8. května 2012

Bloguji a háčkuji

Háčkuji denně a mám předsevzetí, trochu to omezit:-)
Ale jak bloguji, stále nacházím návody a nedá mi to nezkusit to:-)
Takže:
moje první kytička podle návodu zahraničního blogu Lacy Crochet

a srdíčko dle návodu od Fizule71 .
Srdíčko jsem několikrát párala, nevyšlo mi hned napoprvé:-)



 Taky to zkusíte?







Hezký sváteční den !


11 komentářů:

  1. Růžička krásná, za srdíčka tleskám!!! L.

    OdpovědětVymazat
  2. Šárko jsem zas tady !Ta růžička je boží musím jí zkusit ale nejsem taková borka jako ty!Návod na růže nemám na videu jen ho popíšu : tričko nebo starou plachtu nastříháme na pásky asi 6cm široké ,přeložíme a od levé strany přehneme růžek a rolujeme asi 4krát ,vznikne střed jak velký potřebujeme,pak už obtáčíme pruh a to tak,že jej co jednu otáčku přehnem do pravého úhlu a obtočíme .Je to proto aby látky nepřebývalo ,něco jako šikmý pásek.Je to jednoduché ,kdybys chtěla pošlu Ti jednu růži a ty si ji roztočíš a hned budeš vědět...napiš na můj blog,kvůli adrese .Ahojky Daja

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné, taky háčkuji, šiji, bloguji, mánie.....pá Marcela

    OdpovědětVymazat
  4. Preju hezky vecer. Nahodou jsem nakoukla a objevila blog plny hackovani.
    Muj favodit jsou boticky. Moc hezke!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Šárko, a nebyla by to škoda? Háčkuješ samé krásné věci, moc si mi líbí i klobouček z minulého příspěvku.
    Hezký den, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Šárko,
    krásně háčkuješ , pokud tě to baví a jde ti to , jako, že ano , tak háčkuj !
    Já háčkuji málo, baví mě to, ale jde už mnohem méně ;-)
    Kytičku teda zvládám, ale tyto srdíčka jsem naštěstí dostala od šikovné Denisky :-)
    Já skoro denodenně bloguji a obdivuji tu háčkovanou krásu :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ta růžička je skvělá :o) srdíčka od srdce a klobouček z minulého příspěvku slušivý.... Prostě nádhera :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  8. Ahojky Šárko,

    kytička je krásná, chválím i srdíčka a klobouk je také parádní.

    Krásný den. Eva

    OdpovědětVymazat
  9. Další šikulka, co to s háčkem umí. Krásný den Rija

    OdpovědětVymazat