středa 27. června 2012

Vodní lyžování Třeboutice, 24.6.2012

V neděli se nám vydařilo počasí a jeli jsme na výlet. Třeboutice na Litoměřicku - akce vodní lyžování. Jeden z dárků k listopadovým narozeninám byl zážitek - čerpání květen-červen 2012. Tak jsem se konečně odhodlala. A můžu to všem doporučit, není to tak náročné jak jsem myslela a zážitek je to perfektní !!!

Před týdnem jsem byla na outdoru - něco jako lanová dráha a to bylo hodně náročné!

Pokud to máte blízko, vyzkoušejte, super lidi, rychlé zaškolení a voda v Labi skvělá !!!









 Zatáčky mi dávali zabrat, po první jsem skončila ve vodě, ale vrátili se pro mě:-). A pak znovu rozjet z vody:-)



Užijte si léto !!!

5 komentářů:

  1. Šárko,
    obdivuji tvoji odvahu k adrenalinovým sportům ;-)
    To já bych teda nedala !
    Tak hodně letních zážitků přeju :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Šárko, máš můj skrytý obdiv... já bych na to nevlezla... krásné léto! L.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Šári, čím jsem starší, jsem větší a větší srab, taky bych už do toho nešla, ale Ty jsi frajerka :-) Moc zdravím Margit

    OdpovědětVymazat
  4. Supééééér -- tleskám máš můj obdiv :o) Já bych takovou odvahu asi neměla --- přeju ti krásné pohodové letní dny Martina :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to tedy klobouk dolů...já bych tu odvahu určitě neměla. Krásný den, Martina

    OdpovědětVymazat