pátek 8. června 2012

Ženy děkuji !

Tento týden je plný překvapení !


Toto ocenění jsem dostala hned dvakrát, a to od Marcely -  M&M Design

a od Simony - Misch Masch by Simona 

Ženy, děkuji a sdovolením zkopíruji od Vás pravidla:

Poděkování patří tomu kdo mi ho udělil.
Vyberu dalších pět blogů, které nemají více jak 200 členů.
Všem oceněným pošlu zprávičku, aby o něm věděli a já si ho vystavím na svém blogu

Tedy posílám Vám, protože vám, že to pošlete zase dál:-)
Amélie - ráda sem chodím, máš můj velký obdiv - http://auticekjenicek.blogspot.cz/
Michaele - i když jsi ho dotala už 4x, srdíček není nikdy dost, posílám ještě jedno do úschovy:-) http://byvicky-michaela.blogspot.cz/


===================================================
O dalších překvapeních poreferuji později:-) 
Přeji krásný víkend.

5 komentářů:

  1. Šárko, velká gratulace k ocenění a přání krásného víkendu ... Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Šári, moc moc gratuluju k ocenění!!! Srdíček není nikdy dost... krásný víkend! LenkaH.

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Šárko, gratuluji a moc děkuji za ocenění!Ráda přeposílám dál!

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Šárko,děkuji Ti za srdíčko je to od Tebe moc milé!Já si ho ale nezasloužím, momentálně nic netvořím a do dnes jsem měla stávkující PC!Ale slibuji že se polepším a pak bude trůnit na mém blogísku,jak tady píše Lenička srdíček není nikdy dost,tak ještě jednou díky,že jsi na mě nezapoměla .Ahojky Daja.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, pridala som odkaz na háčkovaný pléd pod fotky v mojom blogu, maj sa pekne.

    OdpovědětVymazat