sobota 1. prosince 2012

Otázky a odpovědi

Krásné sobotní ráno přeji.
 Já před 40-ti lety:-)

Odložili jsme výlet na veletrh Kreativa - Hobby a tak splním jeden rest.
Doplním odpovědi na otázky Martiny a Emily.

Vím, že to asi nikdo číst nebude, ale při doplňování odpovědí jsme se hodně zamýšlela sama nad sebou. Chvilka pro sebe.
Ženy, bylo to fajn, zkuste to také:-)

Co můžu o sobě říct?
Nebyla jsem vždycky taková, jaká jsem dnes. 
Lpěla jsme na věcech, které jsou dnes pro mě nedůležité, a přizpůsobovala tomu svůj život, bez ohledu na ostatní. 
Díky mému muži a rodině jsem brzy pochopila, co je důležité.
Snažím se žít - chtěla bych dobře...je to těžké.
Ráda dělám druhým radost - ne vždy se mi to povede:-)
Jsem líná.
Nejsme moc pořádná.
Jsme kuřák.


Martina:
1-oblíbený den? sobota
2-oblíbená barva?zelená
3-máš ráda sladké? miluji sladké
4-oblíbené zvířátko? pes
5-kalhoty nebo sukně? kalhoty
6-pivo nebo víno? pivo
7-stromeček živý nebo umělý? mám ráda živý, voňaví, ale doma máme umělý
8-jaro,léto,podzim nebo zima? léto
9-romantický film nebo komedie? komedie
10-čokoláda bílá nebo tmavá? bílá
11-Je u vás na vánoce kapří polévka?  není
 =====================================

 Emily:
1. Aký je Tvoj životný cieľ?  být dlouho zdravá a živá
2. Aký najodvážnejší skutok by si urobila?  nejsem moc odvážná
3. Aký film alebo zážitok v Tebe zanechali najkrajšie emócie?  když jsem porodila dceru, měla jsem velmi zvláštní pocit, vlna štěstí, kterou jsem nikdy předtím a nikdy potom již nezažila
4. Čo robíš, keď chceš uniknúť z reality? háčkuji:-)
5. Ak by si mohla vrátiť čas, ktoré rozhodnutie vo svojom živote by si zmenila? chtěla bych vrátit čas do narození prvního dítěte - syna, a žít svůj život pro děti a ne pro práci a všechno ostatní...
      6. Myslíš, že byť matkou je najkrajším poslaním ženy? být matkou je krásné
      7. Si za prísnejšiu alebo voľnejšiu výchovu detí? přísnější
      8. Je podľa Teba rodina v dnešnej dobe prežitok? není to přežitek, je to hodně důležité...ale důležité je, že se lidi chovají jako rodina, nemusí nutně být spolu...
      9. Tvoj najväčší trapas pred rodičmi? před rodičema manžela, před 22 lety, když se vrátili o den dříve z dovolené:-)
    10. Ak by si si vybrala inú krajinu za svoj domov, ktorá by to bola?mám ráda Řecko
    11. Čo by Ti dnes urobilo najväčšiu radosť? Kdybych pochopila mojí dceru:-)

=====================================
 Otázky a odpovědi proběhli snad už všemi blogy. Koho vybrat?
Snad to tady ukončím a nikdo se na mě nebude zlobit.

Ale pokud mi o sobě něco napíšete, budu ráda. Zajímalo by mě, jestli se mi někdo podobá?

Krásný den !!!

9 komentářů:

  1. Dobrý den,
    já jsem si to náhodou přečetla, ale je to možná tím, že Vás znám - neznám ze Seznamu přes svého muže. Chodím se sem dívat, kochat, tiše závidět šikulkám. Hezký den Věra - Rahej a díky za srdíčka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věro, zdravím Vás, milé překvapení, pozdravujte prosím manžela.

      Vymazat
    2. Ahojky,
      tak pozdrav jsem vyřídila, taky pozdravuje. Po Vašem vzoru jsem si koupila tlustý háček ne č.8 ale vel. 10, tak zkusím jak se háčkují sítě 0:), krásný den Věra

      Vymazat
  2. Milá Šárko,
    já jsem si tvoji ,,zpověď" také přečetla a musím říct, že jsi byla hodně sebekritická.
    Sama jsem na 11 otázek na svém blogu také odpovídala a dalo mi to zabrat!
    Já mohu říct, že jsi odvážná dost- vodní lyže, umíš obdarovat- háčkovaný dáreček pro mě a určitě toho je více!
    Máš pravdu, že člověk životem získává různé zkušenosti a mění se, i tvá dcera až bude mít jednou vlastní děti, pochopí!
    Krásný adventní čas!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilono, díky:-) a i tobě krásnou první adventní neděli:-)

      Vymazat
  3. Ahoj Šarka, na počudovanie, ja čítam takmer všetky odpovede na moje komentáre. Takže som si prečítala aj niečo o Tebe a poviem Ti pravdu, máme veľa spoločného. Ale podľa mňa sa takmer každý človek mení. Je to životnými skúsenosťami, o ktorých mladý človek nemá ani tušenie. Predstav si seba, keď si bola vo veku svojej dcéry a možno ju potom lepšie pochopíš, aj keď teraz je doba omnoho ťažšia a zložitejšia.
    Krásny adventný čas.
    Emily

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Emily, snažím se vybavit si samu sebe v jejím věku, ale raději nevzpomínat:-))taky si se mnou užili...právě proto se snažím to pochopit, ale nejde mi to:-))...pevně věřím, že se jednou dočkám. Kdo si počká, ten se dočká. Hlavní je, že jsme zdraví !
      Přeji krásnou první adventní neděli:-)

      Vymazat
  4. Ahoj Šárko, hezky jsi se s otázkami popasovala, i když možná jsi byla k sobě hodně sebekritická. Možná jsi stejně kritická i ke svojí dceři. Někdy stačí přestat se snažit druhého chápat a prostě s ním jenom být nebo s povzdálí pozorovat. Pochopení pak často přijde samo.
    Hezkou neděli
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, díky za tvoje vyjádření, pochopení, radu ....snažím se i jen s povzdálí pozorovat, protože nechápu, ale jsem netrpělivá:-)....vždycky mě něco překvapí, dopálí:-) ...ale ano, věřím, že to jednou přijde samo...snad to ve zdraví přežijem:-)

      Vymazat