pátek 8. února 2013

Propásla jsem 1. narozeniny mého blogu !

Milé ženy, blogerky,

tak už jsem tu mezi Vámi rok. Bylo to vlastně už 25.ledna. Já to propásla. To jsem celá já.
Za ten rok jsem tu strávila pěkných pár hodin (v součtu by se dalo říci i dnů a týdnů).
Poznala jsem spoustu zajímavých blogerek, získala inspiraci, informace. Obdivuji Vás, jak tvoříte, jak se dělíte o zážitky a navzájem se podporujete.
Jsem tu ráda.


Moc Vám děkuji za podporu, komentáře, za to, že tu jste.

Jsem ráda, že jsem tento svět odhalila a stala se jeho součástí.

A jedno malé překvapení !
Děkuji za každý komentář, ale ty pod tímto příspěvkem budou navíc ve slosování o náušnice.


28.2.2012 pak tři z Vás vylosuji a obdaruji je jedním párem náušnic, které budou variantou uvedených na fotografii.



Mějte krásný den !

7 komentářů:

  1. Tak tedy dodatečně vše nejlepší ... a náušničky se ti moc povedly. Měj krásný víkend Věrka

    OdpovědětVymazat
  2. Šárko, všechno nejlepší k prvnímu výročí Tvého blogu, ať se dál krásně vede a má čím dál víc spokojených čtenářů, náušničky jsou luxusní a moc se mi líbil příspěvek s háčkovanými bačkůrkami a spoustou odkazů, hezký den,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  3. Šárka, gratulujem k 1.výročiu blogu a prajem množstvo krásnych výrobkov a inšpiratívnych príspevkov. Andrea

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné blognarozky a hodně tvůrčích nápadů do dalšího roku.Náušničky se vážně povedly a musím pochválit i bačkůrky,před dvěma měsíci jsem je také háčkovala a nemohla najít žádný pěkný návod.Nakonec ale našla.A sem se budu za nápady také vracet!

    OdpovědětVymazat
  5. Šárka gratulujem k 1. výročiu blogu, ja budem oslavovať tiež 16.2. a pri tej príležitosti som spravila malú giveaway o hodvábnu šatku :) Pekný víkend...Nellie

    OdpovědětVymazat
  6. Šárko, gratuluji k 1.výročí založení blogu. Máš tu zajímavé věcičky.Budu se vracet nakukovat. A náušničky jsou super.
    Zdravím. Maru

    OdpovědětVymazat
  7. Šárko, moc gratuluji k prvnímu výročí! To se prostě někdy stane, že čas běží rychleji, než bychom chtěli!
    Náušnice jsou krásné, měj hezkou neděli!
    Helena

    OdpovědětVymazat