neděle 3. března 2013

1. narozeniny blogu - losování - dárek !


Milé dámy, krásnou neděli Vám přeji.
Skolila mě nemoc, horečky a pár dnů jsem byla nefunkční.
Těžká hnisavá angína, jak řekla lékařka.

Dnes po ránu je trochu lépe, musím tedy poděkovat za Vaše komentáře, moc si každého vážím a jsem ráda, že tu jste se mnou. A musím taky napsat, komu zašlu náušnice.

Stále dokola se tu na blogu objevuje slovo give away - giveaway.
Nikde jinde jsem se s tím nesetkala, a tak putovalo do překladače:

sloveso


dát pryč
give away, remove


rozdat
give away, hand out, pass out, hand round, hand around


prozradit
reveal, disclose, divulge, betray, give away, leak


vzdát se
give up, renounce, abandon, relinquish, give in, give away


rozdělit
divide, split, part, distribute, share, give away

Překlad se mí nelíbí(a prosím, neberte to nikdo osobně) a tak to myslím nebudu ani používat. Takhle už používáme cizích slov nějak moc.

Tak tedy dokumentace losování:


A je to, ženy ! Doufám, že jsem Vám udělala radost:-). Prosím o zaslání adresy na e-mail saramar@seznam.cz , případně napište, které by se Vám líbily.

Mějte krásnou neděli:-)
 

7 komentářů:

  1. Šárka, tak to sa teším veľmi.Ďakujem Andrea

    OdpovědětVymazat
  2. Šárko, jsem moc potěšena, že jsem byla vylosována, blahopřeji i Věrce a Andrejce a ještě jednou přeji Tvému blogu spoustu tvořivých nápadů. Ani já nebudu používat slovo giveaway v případě, že vyhlásím nějakou soutěž, ani nebudu k zařazení do soutěže klást podmínku - být pravidelným čtenářem a zmiňovat se o soutěži na svém blogu. Přeji brzké uzdravení,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  3. Holkám velká gratulace a Tobě brzké uzdravení!!! Hnisavá angína je neřád, zažila jsem jí jednou a už nikdy více, děkuji, nechci :o) krásné předjarní odpoledne, L.

    OdpovědětVymazat
  4. Gratulujem dievcatam k vyhre a prajem skore uzdravenie...Nellie

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluji výherkyním a tebe moc zdravím, Šárko!
    Rychlé uzdravení přeji, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Také ze srdce gratuluji všem!!!Krásné náušničky a ještě se mi líbí nápad Marcelinky neboť dávat něco za něco to fakt nemusím.Takže bude to fajn si takhle zasoutěžit a šťastná náhoda ať rozhodne(((((!!!Daja

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Šárka, blahoželám všetkým vylosovaným a Tebe skoré uzdravenie. Hnusné choroby.
    Emily

    OdpovědětVymazat