středa 20. března 2013

Velikonoce se blíží ...

... a tak i já přecházím v háčkování od čepic a nákrčníků k velikonočním dekoracím.....bohužel jsem byla nemocná a doma nebyla žádná žlutá, tak snad to ještě dohoním .....
Nemoc mě nakonec skolila více, než jsem předpokládala, a musím říct, že už se mi to roky nestalo...
a vypadá to, že jsem z toho, respektive mé tělo je z toho pěkně vyčerpané....tak nějak se nemůžu dostat do 100% fungování....
Už aby tu bylo to jaro, to slunce, které prohřeje mé vnitřní já a bude vše OK:-)


Vajíčka jsem sehnala sice jen plastová, ale uháčkované kabátky to zakryjí....







A hrozně se mi líbí prostírky pod šálky ve tvaru kytičky, tak jsem jich pár zkusila... .









 =========================================================================



 Tohle srdce - i když jen na fotce - Vám posílám a mějte krásný den !

4 komentáře:

  1. Šárko,
    máš pravdu, letos nás dospěláky nemoci také hodně potrápili v únoru !
    Ještě teď se z toho vzpamatováváme :-)
    I pan řezník z nich byl pěkně vedle, viz . můj příspěvek na blogu ;-)
    Háčkuješ stále moc pěkně, nákrčníky jsou stále v kurzu :-)
    Mě se prostírky taky moc líbí a zrovna dnes jedny čekám poštou , vyhrála jsme je u Věrky :-)
    Tak ať už to jaro příjde k nám !

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné háčkování a přeji jen a jen zdravíčko!!!!!!!

    OdpovědětVymazat